14 February 2008

یک روز خوب

وقتی از خواب بلند شد خیلی شارژ بود. اون صبح مملو از انرژی بود. می خواست هر چه سریعتر بره سر کار و به تمام مشکلات چند سال گذشته بخنده! صبحانه مفصلی خورد و باز هم موقع صبحانه خوردن فیلم آخرین سخنرانی آنتونی رابینز را تماشا کرد.
از خانه که بیرون اومد، نفس عمیقی کشید و فریاد زد: عجب روز خوبی امروز خدا!
اون قدرمملو از انرژی بود که فکر می کرد می تونه با یک خرس گریزلی کشتی بگیره و تا محل کارش یکسره بدوه. برگشت رو به رهگذر لاغری که در پیاده رو عبور می کرد. گفت: هی رفیق تا چهار راه بعد مسابقه. هرکی برنده شد پنج هزاردلار می گیره. موافقی؟
مرد لاغرلبخندی زد و گفت: موافقم، بزن بریم!
خب اون بیچاره نمی دونست مرد لاغر قهرمان دو دویست متر المپیکه !!!

12 comments:

Anonymous said...

baba ajab zedde hali!

Anonymous said...

osolan bishtare khaterat khosh zendegi az hamin zedehal ha sarcheshme migire

شهریار said...

payman jan zadi tu khal!

Anonymous said...

راستش تکراری بود و از اول می شد حدس زد که یک پایان شگفت انگیز در راه است.

Anonymous said...

در نظر دارم ویژه نامه ای با عنوان "محیط زیست ایران در سالی که گذشت" را به صورت یک نشریه الکترونیک (با فرمت PDF) منتشر کنم. به همین خاطر تقاضا دارم که در گردآوری این مجموعه به من یاری دهید. لطفاً به این پست نگاهی بیاندازید. متشکرم!
http://earthsoldier.blogfa.com/post-31.aspx

Anonymous said...

tarjome bood?
ya tarjome nama?

Anonymous said...

kojaei modatie dige neminevisi

Anonymous said...

نظرسنجي‌هایی براي انتخاب بهترين وبلاگ زيست‌محيطي، برترين نوشته و برترين سبزنويس سال 86
به دنبال كار ارزشمندي كه سال گذشته، فرداد دولتشاهي عزيز، مدير پايگاه اطلاع‌رساني «همنهاد» سامان داد، اينك با كسب اجازه از او و نظرخواهی از همه دوستان سبزاندیش اقدام به برپایی نظرسنجي‌هایی براي انتخاب بهترين وبلاگ زيست محيطي، برترين نوشته و برترين سبزنويس تازه وارد در سال 1386 از بين ليست وبلاگ‌هاي زير كرده‌ام.
دوستان، توجه داشته باشند كه چنانچه وبلاگ ديگري مد نظر دارند، مي‌توانند نام وبلاگ مورد نظر خود را در بخش نظرات نظرسنجي قيد فرمايند. همچنين راجع به دو نظر سنجي ديگر دوستان سبزانديش تعيين كننده انتخابها مي‌باشند. بنابراين با درج مشخصات برترین نوشته و برترین سبزنویس جدید زیست محیطی در سال 1386، فقط در قسمت نظرات نظرسنجي در ايجاد دو نظرسنجي جديد همكاري نماييد.
گفتني آن كه اين نظر‌سنجي‌ها تا پایان فروردين‌ماه سال 1387 ادامه مي‌يابد و سپس اقدام به معرفي سه وبلاگ برتر سال جاري خواهد شد.

در مورد اهدا جوايز به منتخبين نيز، آماده كسب نظرات ارزشمند دوستان هستم.

اينك تقاضا دارم هم در اين نظرسنجي سبز شركت فرماييد و هم خبر آن را به دوستان‌تان اطلاع دهيد و لوگوي آن را در تارنماهاي خويش منتشر سازيد.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

eidet mobarak rafigh coment hat be dah resid bejonb

Anonymous said...

sale no mobarak... be khodeto khanomet.

Anonymous said...

ey baba . agha shahriar nemikhay inja ro laaghal vase sale jadid up koni?