28 September 2007

مصاحبه

می گویند شما سایت های مختلف اینترنتی را فیلتر می کنید؟
فیلتر؟ ... فیلتر چیه؟ ما فقط برای ماشین و گاهی هم برای تصفیه آب از فیلتر استفاده می کنیم. البته چرا برخی از سایت های غیراخلاقی مثل بی بی سی ، صدای آمریکا، رادیو فردا، گویا، رادیو زمانه، بالاترین، بازتاب و.... ممنوع هستند. ما که نمی توانیم بگذاریم این سایت ها مطالب غیراخلاقی و سکسی در جامعه منتشر کنند. می توانیم؟

چرا زنان به دلیل پوشش و نوع آرایش در خیابان ها مورد ضرب و شتم قرار می گیرند؟
این اطلاعات غلط را از کجا آورده اید؟ هه هه هه... اینها همه دروغ است. زنان ما فقط از ضرب به عنوان یک آلت موسیقی استفاده می کنند و خیلی شاد هستند و دائم موسیقی می نوازند. شتم هم اساساً در آنجا وجود ندارد!

لطفاً با بله یا خیر جواب بدهید: شما می خواهید از آنها بسازید؟
ما احتیاجی به آنها نداریم ما همه چیز را در آنجا می سازیم. خیلی خودکفا هستیم. حتی می خواهیم از سال بعد صادر هم بکنیم!

چه چیز صادر بکنید؟
همه چیز!!!

لطفاً با بله یا خیر جواب بدهید: بالاخره می سازید یا نه؟
بله که نه! مگه عقلمان را ازدست داده ایم که نسازیم یا بسازیم. شما چرا همه نوع اش را ساخته اید؟ ولی اصلاً این چیزها به درد ما نمی خورد. مگر شما از اینها دارید به کجا رسیده اید؟ شاید کمی به درد صدام می خورد که خودش را نجات بدهد اما ما که نمی خواهیم کسی را نجات بدهیم!!

چرا پنهان کاری می کنید؟
ما کلاً مسلمان هستیم و اصلاً دروغ نمی گوییم!

درست است که در آنجا بیشتر مردم با دروغ نان در می آورند؟
این دروغ با آن دروغی که در اینجا رایج است فرق دارد.

چرا شما بالاترین آمار اعدام زیر 18 سال و دستگیری روزنامه نگاران و اساتید دانشگاه در جهان را دارید؟
اصلاً شما از مرحله پرت هستید. همه اش به شما اطلاعات غلط می دهند. کدام روزنامه نگار در آنجا دستگیر شده است؟ اگر اساتید دانشگاه دستگیر می شوند چرا من که خیلی استاد هستم دستگیر نشده ام؟ هان؟ ... جواب بده دیگه... اگر یه چند صد نفری به جرم قاچاق مواد مخدر اعدام می شوند این هم قانون مجلس است! مجلس هم با رای خود مردم و شورای نگهبان و بقیه دوستان انتخاب می شود که!

درست است که هم جنس بازان در آنجا اعدام می شوند؟
کی به شما این حرف ها را گفته است؟ اگر این طوری بود که رجال مان چه می شدند؟ اصلاً اینطوری نیست مردم قزوین از همه مردم آزادانه تر زندگی می کنند!!!

می گویند دهن مردم را سرویس کرده اید. دانشجویان را خفه کرده اید. لطفاً با بله یا خیر جواب بدهید:
اینکه نشد آزادی بیان که هرچه شما می خواهید من بگویم! شما می توانید بیاید آنجا ما شما را ببریم بین مردم خودمان، دهان هایشان را به شما نشان بدهند. کاری ندارد. یک گروه از اساتید و دانشجویان اینجا هم بیایند آنجا ببینند کدام دانشجو خفه شده است؟ اصلاً دانشجویان ما به دریا کنار نمی روند همش درس می خوانند. تازه ما هم کلی کلاسهای شنا برایشان رایگان گذاشته ایم. کی خفه شده است؟ این اطلاعات غلط را کی به شما داده است ؟ کمی به خدا توکل کنید. آدم بشوید. چرا تلفن مردم را شنود می کنید؟ چرا حقوق مردم را نمی دهید؟ چرا جامعه ی پلیسی و اطلاعاتی درست کرده اید؟ چرا به توریست ها پول نفت را می دهید؟ چرا مردم باید دوبرابر ونیم حقوقشان را اجاره خانه بدهند؟ چرا مردم باید آن طور که شما می خواهید لباس بپوشند و فکر کنند؟ یا اینکه فقط اهل و عیال خودتان آدم هستند و باند خودتان می توانند مدیر ورییس بشوند؟ بیاید خدا را بشناسید دروغ نگوید اینقدر!

چرا می خواهید در مورد مسایل تاریخی که مربوط به شما نیست تحقیق کنید؟
مگر مربوط به فلسطینی ها هست که این قدر بیچاره شدند؟ ما کلاً در هر موردی از خدا گرفته تا هسته میوه های مختلف تحقیق می کنیم. چه عیبی دارد تحقیق کنیم؟ هم ایجاد شغل است، هم سر جوانان گرم می شود و به کارهای نامربوط نمی پردازند. ما ذاتاً محقق هستیم. اما خوشمان نمی آید در مورد مسایلی مثل تورم، خط فقر، آمار بیکاری ، بزهکاری، اعتیاد، رشوه و فساد اقتصادی ، سقوط اخلاقی جامعه ، فرار مغرها و سرمایه، افسردگی و خودکشی درجامعه ، مرگ ومیر تصادفات و امید به آینده و این جور چیزها تحقیق کنید ما خودمان این کار را انجام می دهیم.

لطفاً با بله یا خیر جواب بدهید: آیا این گفته ها نظر شبکه صفر است؟
اصولاً نظر در آنجا خیلی آزاد است. ما مجموعه ای از شبکه ها را داریم که هر نظری می دهند. آزادترین شبکه های دنیا در آنجا هستند. حالا چه صفر باشند چه صد. آنها می توانند براحتی نظر بدهند و هیچ محدودیتی وجود ندارد. آزادی مطلق! حتی می توانند به خود من هم فحش بدهند. می توانید بیاید آنجا توی خیابان و تاکسی و اماکن عمومی ببینید چقدر به من بد وبیراه می گویند. پس نمی دانم شما از کجا این اطلاعات غلط را آورده اید که هر روز یک سایت فیلتر می شود یا یک روزنامه تعطیل می شود مگر اصلاً ما این قدر سایت و روزنامه داریم که هر روز یکی را تعطیل کنیم؟ مگر ما این قدر زندان داریم که هر روز یک روزنامه نگار یا استاد دانشگاه را دستگیر کنیم؟ بروید کمی مطالعه کنید. به اطلاعات غلط توجه نکنید به ما توجه کنید. می پرسید مردم شما نظر دارند یا نه؟ من مگر با همه مردم می توانم صحبت کنم که بدانم نظر دارند یا نه؟ اگرچه می دانم نظرهای خوبی دارند. از طرفی ما هم برایشان آزادی دادیم تا بتوانند........

2 comments:

Anonymous said...

eyyyyyyyyval.

Anonymous said...

to ham natoonesti jolo khdoeto begiri o akhresham ye poste siasi gozashti???? hala khoobe linketo hazf konam az weblogam? baba joone khodet bargard be hamoon mozooye golo bolobolo yuzpalango mahio lak posht.. vel koni siasato toro khoda... be khoda mardome ma dochare epidemie siasat zadegi shodan.. hame darim ba ham daste jami khol mishim...
shad bashi
in akharin hoshdar boodaaa... edame bedi hazf mikonam linketo...
asan chera dastan neminevisi? tahala film name emtehan kardi? khoobe ha? khodayi heyfe ghalame be in tavanayi nist haroome siasat mishe? siasat kasife ghalameto tamiz negah dar ..